مزایای پیانو دیجیتال

پیانو دیجیتال مزایای مهمی نسبت به پیانو آکوستیک دارد:

 

تنظیم کننده پیانو در کار

 

پایداری در حالت تنظیم شده

 

پیانوهای آکوستیک معمولا تحت تاثیر عوامل طبیعی از جمله رطوبت یا درجه حرارت قرار می گیرند که معمولا باعث می شوند تا تنظیمات این پیانوها دست خوش تغییر شده و اصطلاحا از کوک خود خارج گردند. به همین دلیل است که پیانوهای آکوستیک به طور منظم توسط یک تنظیم کننده حرفه ای پیانو تنظیم و یا کوک می شوند. در نقطه مقابل پیانوهای دیجیتال نسبت به اثرات زیست محیطی مقاومت بیشتری از خود نشان داده و دیگران نیاز به کوک کردن در آنها وجود ندارد. این پایداری در حالت تنظیم شده در نهایت باعث صرفه جویی مالی استفاده کنندگان از این نوع پیانوها می شود.

 

قابلیت استفاده در هر مکان

 

برای استفاده های فردی

 

با استفاده از پیانوهای دیجیتال به راحتی می توان در هر ساعتی از شبانه روز به تمرین و نواختن پیانو پرداخت بدون اینکه باعث آشفتگی و مزاحمت برای همسایگان شود، در صورتی که این امر در خصوص پیانوهای اکوستیک غیر ممکن می باشد. پیانوهای دیچیتال با استفاده از تکنولوژی کنترل حجم فردی، این امکان را فراهم می کنند تا با هر حجم صدایی که نوازنده می خواهد با پیانوی شخصی خود بنوازد و حداکثر لذت را از پیانوی شخصی خود ببرد. این امر باعث می شود که بتوان در هر زمان و در هر مکانی (آپارتمان، اتاق شخصی و یا محیط های بزرگ) از پیانوهای دیجیتال استفاده کرد.

 

انتخاب صدا با یک کلیک

 

تنوع چشمگیر از صداها

 

پیانوهای دیجیتال به نوازندگان امکان نواختن صداهایی فراتر از صدای پیانو را برای آنها فراهم می کند. به این صورت که با استفاده از پیانوهای دیجیتال توانایی ایجاد صداهای سایر سازها مانند سنتور ، ارگ و …  فراهم می شود. علاوه بر این مورد این امکان با ارزش در پیانوهای دیجیتال وجود دارد که می توان تنها با یک کلیک این صداها را با هم ترکیب نمود. این ویژگی برای آن دسته از نوازندگانی که در جستجوی تجربه های جدید از پیانو می باشند بسیار ایده آل می باشد.

 

حمل و نقل راحت فقط با دو نفر

 

حمل و نقل آسان



برای حمل پیانوهای دیجیتال دیگر نیازی نیست تا قطعات آن را از هم جدا کنید. وزن کم پیانو به همراه ابعاد جمع و جور آن، باعث شده است تا حمل این پیانو ها به محلی دیگر به راحتی توسط دو نفر انجام گیرد. حمل و نقل های گران قیمت پیانو ها در گذشته، درگذشت.

    ترک یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*